Napisala Ana Canteli, 1. aprila 2022
Inteligentno upravljanje informacijama obuhvata skup strategija, metodologija, procesa i tehnoloških rešenja koje organizacija koristi za upravljanje svojim informacijama, posebno njihovim sadržajem i podacima. Ne smemo zaboraviti da kompanije prikupljaju strukturirane i nestrukturisane informacije, koje dolaze iz različitih izvora a zahtevaju različite vrste tretmana i različite nivoe bezbednosti.
Takođe, imajte na umu da kompanije akumuliraju IT nasleđe iz prethodnih perioda koje vodi stvaranje IT silosa tokom vremena. U ovakvim slučajevima često se dešava da ne znamo koje informacije imamo i gde se nalaze. Ovo čini donošenje odluka zasnovano na podacima veoma teškim, sa svim rizicima I problemima koje sa sobom nose.
S druge strane, ne smemo zaboraviti da sve kompanije u većoj ili manjoj meri prolaze svoj put digitalne transformacije. Na ovom putu, organizacije uspevaju da razumeju, predvide i redefinišu iskustva zaposlenih i kupaca. Naravno, ovaj transformativni uspeh zavisi od agilnosti poslovanja ili sektora, inovativnosti, operativnih kapaciteta, stepena automatizacije i usklađenosti sa propisima u upravljanju informacijama koje kompanija primenjuje.
Cilj svega je informacija, gorivo koje pokreće i finansira digitalnu transformaciju kompanije. Jer, kao što smo rekli u prošlonedeljnom postu, obim, brzina i raznovrsnost informacija ponekad prevazilaze sposobnost kompanije da upravlja informacijama.
Kompanije više ne mogu biti zadovoljne kreiranjem, beleženjem, automatizacijom i isporukom informacija za svoje proizvode ili usluge.
Izazovi sa kojima se kompanije danas suočavaju primoravajuih da implementiraju nove prakse upravljanja informacijama. Takvo transformativno putovanje mora uključivati:
Organizacije moraju dinamički da održavaju ove usluge sa mogućnostima da odgovore na stalne promene tržišta i zahteve za životnim ciklusom informacija u celom preduzeću - tehnički i ljudski resursi integrišu inteligentno upravljanje informacijama entiteta.
Digitalna transformacija informacija i inteligentno upravljanje informacijama idu ruku pod ruku, jer oba pristupa imaju za cilj pružanje boljeg korisničkog iskustva. I bolje radno okruženje, koje služi kao zahtev za nove talente i lojalnost zaposlenih.
Inteligentno upravljanje informacijama olakšava organizaciju i pristup sadržajima i podacima kompanije. Očigledno, svaki poslovni entitet mora imati sistem upravljanja sadržajem. OpenKM je obično predstavljen kao softver za upravljanje dokumentima, iako je širi sistem za upravljanje elektronskim dokumentima i zapisima, sadržajima kompanije.
OpenKM ima elemente za indeksiranje i arhiviranje tako da korisnici lako pronađu ono što traže, više na osnovu toga šta je nego na osnovu toga gde je uskladišteno. OpenKM se takođe lako integriše sa drugim alatima što rezultira olakšan rad. Sistem za upravljanje dokumentima takođe nudi mogućnosti praćenja i analitike, kao i usluge izveštavanja, koje su od koristi organizacijama jer mogu da pokažu koji se podaci koriste i gde.
Sa OpenKM-om, kompanija može da bolje razume sadržaje i podatake u celoj organizaciji. Organizacije mogu da koriste i optimizuju svoj sadržaj uz uštedu vremena. OpenKM softver za upravljanje poslovnim sadržajem je zamišljen da se kompanija prilagodi rastućim izazovima i mogućnostima koje sa sobom nosi upravljanje informacijama i podacima. Takođe se fokusira se na jednostavnost korišćenja i obezbeđivanje da zaposleni širom organizacije mogu lako da koriste alat. U okviru OpenKM akademije, dostupni su vam svi resursi za obuku i informacije na dohvat ruke.
OpenKM sistem za upravljanje dokumentima nudi sledeće mogućnosti:
Ako želite da saznate više o tome kako vam OpenKM može pomoći da implementirate inteligentni sistem upravljanja u vašoj kompaniji, ne oklevajte da nas kontaktirate.
Info management d.o.o.
Serbia: Molimo nazovite +381 60 652 7255.
Radno vreme:
Ponedjeljka do Petka: 09:00 am - 19:00 pm hitne asistencije. Trenutno, danas je Sreda 20:11 pm u Sremska Kamenica, Serbia.
OpenKM u svetu: